2015. február 1., vasárnap

Epilógus

Hát, ennyi volt az én kis történtem. Azóta eltelt két hónap és nagyon boldog vagyok.
Azóta is együtt vagyunk Tommal, rendszeresen találkozunk, sőt mondhatni minden nap. A lányokkal is sokat járunk össze. A gimit ahova járok nagyon szeretem és ott is sok új barátom lett. Csilla is összeismerkedett egy fiúval a sulijába és úgy néz ki ők is nem sokára egy párt fognak alkotni aminek nagyon örülök.
Biztos, hogy jövő nyáron is megyek táborba, nagyon jó volt, rengeteg élményem volt. Most pedig itt ülök a matek házim fölött és ezen elmélkedek. Este hétre átjön Tom. OMG! Még hajat is kell mosnom.

Kedves olvasó!
Remélem tetszett az én kis kitalált történetem. Ha tetszett a blogom nyugodtan kommentelj. Tudom elég rövidre sikerült, de eredetileg is ilyenre tervezetem. Nem regényt akartam hanem novellát. Köszönöm, hogy benéztél:
~ Betty

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése